Silne marki osobiste agentów, to silna Marka Agenta nieruchomości w ogóle!

Ruszyła przedsprzedaż. Potrwa do 15 czerwca.

Ile razy przeszły Ci przez myśl pytania:

Czy są efektywniejsze sposoby pracy?

Lepsze metody pozyskiwania klientów?

Sprawdzone sposoby wykorzystania social media do sprzedaży?

Ta książka pomoże Ci budować silną markę, skutecznie promować się i sprzedawać więcej!

O książce

"Marka Agenta" to praktyczny poradnik o marketingu osobistym, który każdy specjalista sprzedaży powinien mieć w swojej domowej biblioteczce.



Odnosząc się do własnego doświadczenia, podaję praktyczne wskazówki, dobre praktyki marketingu i sprzedaży, opisy z życia wzięte i gotowe strategie brandingu. Dzięki temu dowiesz się, jak krok po kroku zaplanować strategię marketingu Twojej marki osobistej.


Ta książka z pewnością udzieli odpowiedzi na wiele Twoich pytań. Pomoże Ci odnaleźć właściwą drogę i zastosować sprawdzone sposoby marketingu, tak aby odnieść upragniony efekt!



Czytali i polecają

Książka Marka agenta wypełnia na rynku pewną ważną lukę. Z jednej strony jest to rzetelny i kompetentny przewodnik po marketingu, z drugiej praktyczny poradnik skierowany do ściśle określonej grupy docelowej. Niewątpliwym atutem książki jest całościowe podejście do omawianego zagadnienia. Autor pokazuje fenomen marki wielowymiarowo i nawiązuje do najnowszych tendencji i trendów w strategicznym myśleniu o marce.

Marek Staniszewski, Założyciel think tanku rozwojowego HEURISTICA

Łukasz jest wnikliwym obserwatorem trendów zachodzących na rynku pośrednictwa i potrafi w ciekawy sposób przedstawić narzędzia, dzięki którym każdy z pośredników może codziennie kształtować swój wizerunek w świadomy sposób. Przekonaj się, że jeśli będziesz czynił to konsekwentnie, nie będzie to ani trudne, ani kosztowne.

Zacznij już dziś!

Marcin Jańczuk Dyrektor Marketingu i PR, Metrohouse Franchise S.A.

Jeśli pracujesz w sprzedaży, bez względu na to, czy sprzedajesz nieruchomości, ubezpieczenia czy drukarki, marketing osobisty jest dźwignią, która pomoże Ci być skuteczniejszym. W tej książce znajdziesz praktykę, przykłady z życia i gotowe strategie. Dzięki tej publikacji będziesz pracować, tak jak lubisz, i odnosić oczekiwane rezultaty!

Mikołaj Stępień,

CEO ASARI sp. z o.o.

Łukasz Kruszewski to bezsprzecznie jedna z ciekawszych i bardziej rozpoznawalnych postaci na polskim rynku nieruchomości. Autor poczytnego bloga, książek oraz marketingowego sukcesu swojej firmy. Łukasz krok po kroku pokazuje, na co zwrócić uwagę, na co uważać i jak budować strategię promocji siebie. Ważna pozycja dla każdego agenta i pośrednika.

To świetna lektura, ale też zimny prysznic dla facebookowych celebrytów. Lektura obowiązkowa przede wszystkim dla tych, którzy z branżą nieruchomości wiążą swoją przyszłość zawodową. Książka nie tylko dla agentów, lecz także dla właścicieli biur nieruchomości i menedżerów.

Jak ważny jest wizerunek, wie każdy osiągający sukces sprzedawca. Cieszę się, że Łukasz postanowił spisać swoje doświadczenia i przemyślenia na ten temat. Lata pracy, które umieścił na stronach swojej książki, w mojej ocenie są gotową receptą na odniesienie sukcesu w sprzedaży.

Wojciech Walasik, Prezes Bonus Nieruchomości

Agnieszka Dąbrowska, Dyrektor ds. Franczyzy Freedom Nieruchomości

Andrzej Jakliński, Dyrektor ds. rozwoju sieci i marketingu Północ Nieruchomości

Wybierz dobry pakiet

Standard

w okresie przedsprzedaży niższa cena 0 20%

+ dodatkowe korzyści

unikalna książka w wersji papierowej

zakładka do książki

autograf autora

49,99 zł

Cena regularna 59,99 zł

w przedsprzedaży taniej o 20%

Kupuję teraz

Premium

w okresie przedsprzedaży niższa cena o 20%

+ dodatkowe korzyści

99,90 zł

unikalna książka w wersji papierowej

zakładka do książki

autograf autora

uzupełnienie: ebook "12 lekcji social media"

uzupełnienie: ebook "22 prawa marketingu osobistego"

dodatkowe materiały: arkusz strategii, zasady komunikacji skrypty, ściągawka archetypów, naklejki do social media.

Cena regularna 119,99 zł

w przedsprzedaży taniej o 20%!

Kupuję teraz

voucher 10% zniżki na książki Wydawnictwa Słowa i Myśli

wysyłka około 15 czerwca

koszt wysyłki 12,99 zł

wysyłka około 15 czerwca

koszt wysyłki 12,99 zł

Ruszyła przedsprzedaż książki.

Potrwa TYLKO do 15 czerwca.

W tym okresie niższa cena!


Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Promuj się

Dowiesz się, jak skutecznie budować wizerunek i własną wartość na rynku.

Jakie są typy wizerunku

Twoje mocne strony w sprzedaży

Jak zaplanować komunikację

Co to lejek sprzedaży marki

Jak stworzyć plan działania

Pozyskuj klientów

Zrozumiesz jak efektywnie się komunikować i tworzyć bazy poleceń.

Jak mądrze pracować z klientem

Jak słuchać aktywnie klientów

Co to odpowiedzialny networking

Jak pozyskiwać rekomendacje

Jak zwinnie wejść w buty klienta

Sprzedawaj więcej

Poznasz sposoby na sprzedaż przez social media i marketing rekomendacji.

Jak sprzedawać przez social media

Od czego zacząć własne działania

Jak reklamować się na facebooku

Jak tworzyć dobry content

Jak dobrze pracować z ofertą

Od środka

Książka ma format A5 i liczy blisko 300 stron praktycznych treści podzielonych na 4 podstawowe zagadnienia, które stanowią jednocześnie rozdziały książki. Tworzą również szablon 4 kroków budowania marki według autorskiej metody POZ[A], która przeprowadzi Cię przez meandry marketingu osobistego.

Książkę pisałem tak, aby nie tylko stanowiła źródło praktycznej wiedzy, lecz przede wszystkim aby ułatwiała jej zrozumienie i wdrożenie. Dlatego w środku znajdziesz dużo podsumowań, wskazówek marketingowych, czy streszczeń, które ułatwiają Ci przyswojenie wiedzy.


Poszczególne rozdziały czy podrozdziały zawierają graficzne elementy strukturalizujące książkę i podkreślające jej praktyczny charakter.

"Budowanie marki osobistej jest procesem, który można zaplanować, używając etapów lejka sprzedażowego [...] Dlatego teraz omówię cztery etapy lejka sprzedażowego, w taki sposób, abyś mógł to narzędzie praktycznie wykorzystać w planowaniu budowy swojej marki."


W Książce znajdziesz oryginalne rozwiązania i narzędzia, które z powodzeniem natychmiast wykorzystasz!

Książka "Marka agenta" to praktyczny podręcznik brandingu i marketingu osobistego dla agenta nieruchomości. Uczy, jak mądrze budować swoją markę, w jaki sposób promować się w internecie oraz jak sprawnie pozyskiwać klientów i sprzedawać więcej nieruchomości.

To pozycja obowiązkowa, jeśli zadajesz sobie pytania:


1. Jak odnaleźć swój wyróżnik na konkurencyjnym rynku i zdefiniować mocne strony.


2. Czym jest i jak skutecznie wykorzystywać networking by pracować na rekomendacjach.


3. Co to jest lejek sprzedażowy, jak go zbudować i zaplanować całościową komunikację.


4. Jak budować pożądany wizerunek wykorzystując proste techniki i potęgę social media.


5. Co zrobić, aby wykorzystując moc ePR sprzedawać więcej i budować silną reputację.

Partnerzy wydania

Polska Federacja Rynku Nieruchomości

Ogólnopolska sieć

Freedom Nieruchomości

Serwis internetowy gratka.pl

CRM dla nieruchomości ASARI

Opinie o książce

Wyobraź sobie fanklub pod Twoim imieniem, a jego członków Twoimi klientami. Jeśli podoba Ci się taka perspektywa, koniecznie przeczytaj tę książkę i potraktuj jak elementarz. Jeśli jesteś gotów, aby wyjść z cienia, marka osobista jest dziś fenomenalną szansą, aby skalować biznesowo swoją osobę. Dziś, w dobie internetu, masz taką możliwość, a Łukasz pokaże Ci krok po kroku, jak tego dokonać.

Mądra książka, która daje do myślenia, ale przede wszystkim skłania do działania. Jeśli chcesz w życiu zawodowym zrobić krok milowy, to Marka agenta jest do tego świetnym narzędziem.

Doskonały zbiór porad na temat tego, jak być skutecznym agentem nieruchomości niezależnie od wielkości organizacji, w której działasz. Łukasz doskonale przedstawia, jak wielką rolę w skuteczności działania w obecnym świecie odgrywa marka osobista. Książka idealna dla każdego, kto jest związany z branżą nieruchomości - menedżera marketingu, właściciela i oczywiście samego agenta. Do dzieła.

Oskar Płukis, CEO Resident1,

vloger

Jarosława Ejsymont, Prawnik, pośrednik (lic. nr 128), Prezes WSPON

Małgorzata Podbielska, Marketing Manager En Casa Premium

"Marka Agenta" to zbiór odpowiedzi na najważniejsze pytania, które powinien stawiać sobie profesjonalny pośrednik. To pochwała współpracy między pośrednikami jako jednego z najskuteczniejszych elementów sukcesu sprzedażowego i wyłączności, która jest przecież istotą zawodu pośrednika.

Kompletne kompendium wiedzy dla rynku nieruchomości! Książka Łukasza dotyka wszystkich hot tematów, o których aktualnie dyskutuje branża nieruchomości. W przejrzysty sposób przekazuje, wyjaśnia i porządkuje wiedzę na temat zasad budowania silnego dobrze zarządzanego brandu. Niewątpliwie jest to must have w każdej agencyjnej biblioteczce.

Materiał książkowy przygotowany przez Łukasza jest wyjątkowy, ponieważ wskazuje właśnie, jak strategicznie podejść do budowania marki osobistej, zaczynając od fundamentów, czyli zdefiniowania siebie. "Marka Agenta" jest kompendium wiedzy w tej materii i pomoże każdemu, kto jest gotowy na profesjonalne wykreowanie siebie.

Marlena Joks, Pośrednik (lic. nr 7915), Prezes DOSPON, Członek Zarządu PFRN

Anna Dulęba, Dyrektor rozwoju i marketingu Domiporta.pl

Maciej Górka, Dyrektor ds. rozwoju

E-bazanieruchomosci.pl

Patroni medialni

O autorze

Łukasz Kruszewski - praktyk marketingu nieruchomości. Prelegent na konferencjach branżowych, pośrednik, filozof i szkoleniowiec. Specjalizuje się w strategii marketingowej i personal brandingu.


Absolwent Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie na kierunkach gospodarka przestrzenna, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami i filozofia. Uczestnik programu CIM - Chartered Institute of Marketing oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego na SAR. Z branżą nieruchomości i marketingu związany od 2008 roku.


Dyrektor ds. marketingu Freedom Nieruchomości. Zdobywał doświadczenie, pracując jako agent nieruchomości, prowadząc własne biuro, współpracując z agencjami marketingowymi oraz koordynując realizację projektów unijnych, m.in. w branży nieruchomości i finansów. Autor książki „Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie” oraz partner „Praktyka Brandingu”. Współorganizator i organizator pierwszych dwóch edycji RECAMP. Współzałożyciel Klubu Marketerów Nieruchomości. Zaradny mąż i ojciec. Olsztynianin przez zasiedzenie i uwielbienie.

Kontakt

W sprawie zamówień

Jeśli chcesz kupić więcej egemplarzy - napisz!

2018 Łukasz Kruszewski. All rights reserved.


Ta strona korzysta z cookies.Polityka